Lytse fisker competitie 2019

Donderdag, 12 september 2019

Op 4 september visten de lytse fiskers van de Deinende Dobber hun laatste wedstrijd

Iedereen was weer aanwezig. Vissers, ouders, Ruud en Albert.
Het was een gezellige avond en er is goed vis gevangen. Vincent won en werd daarmee ook overtuigend club kampioen. Vincent had geen tijd voor de chips en frisdrank die de laatste wedstrijd werd uitgedeeld. Rixt werd knap 2e en liet daarmee de meeste mannen achter zich.
Jacob werd 3e en Dries viel net buiten de prijzen. Dubbel pech, want tot 5 minuten voor het einde van de competitie had hij de grootste vis gevangen. Vlak voor het eindsignaal wist Ytsen nog een brasem te vangen die 1 ½ centimeter groter was. Nieuwkomers Djurre en Durk Hylke kregen het vissen elke wedstrijd beter onder de knie en zijn inmiddels fanatieke hengelaars geworden. Arjen was hekkesluiter maar dat komt omdat hij 2 keer moest afzeggen.
We hebben in de 6 wedstrijden veel vis gevangen. Wat het zo bijzonder maakt is de gezelligheid en de betrokkenheid van de ouders.
De Jeugdcommissie van De Deinende Dobber wil iedereen daarvoor bedanken. We zien weer uit naar de competitie van 2020.

Bekijk hier enkele foto's van de laatste wedstrijd